خبر جدید!!!


حیاط خلوت من

خوش آمدید

ســــــــــــــلام

خوبیددوستان؟

یه خبر من از بعد شهریور دیر به دیر آپ میکنم ولی سعی میکنم به نظرهاتون که ماشاالله روز به روز بیشتر میشه جواب بدم چون اینو یه دونه بی احترامی میدونم!

خوب نظرتون چیه ؟

تازه یه کاری هم واسم پیش اومده که گفتنش رو لازم نمیبینم!(اقوام ودوستان میدونند پس نپرسند) 

                                          

                                                دوستتون دارم زیــــــــــــــاد

 

                                                      اینو بدونید بیادتونم

 

                                                            Bye

                                                                  



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت0:24---20 شهريور 1391
هرکاری باشه ایشاا...موفق باشی
پاسخ:مرسی.!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,ساعت 14:49 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com